Svar til: Bekymringsbrev – Er vi på rette kurs eller sejler det hele?

#11030
Medl.nr. 1
Keymaster

Kære Michael

Selv tak, jeg synes også det var god mad.

Du har ret i der var lidt uenighed i bestyrelsen og skulle jeg have grebet det uprofessionelt ad, så beklager jeg naturligvis dette. Jeg er ret ny som formand, halvanden periode har jeg siddet og vi lærer jo noget hver dag, så allerede nu er jeg en bedre formand.

Jeg kan forsikre dig, at denne uenighed ikke har været til skade for bestyrelsens arbejde, hvilket jeg er sikker på at Bente, kan bekræfte.

Formandens beretning synes jeg selv, er klar i mælet, omhandler de arrangementer der har været i perioden og ja, her er den så igen, der skal selvfølgelig lyde en kæmpe tak til arrangørerne, jeg kan love det glemmer jeg ikke igen. Når nu vi er ved det, kan jeg lige nævne Bente, som du mener jeg ikke takkede, det gjorde jeg og afleverede flasker med vin til hende og Dan, som Bente lovede at ville videre bringe til Dan.

Hvad fremtiden angår, kan jeg forsikre dig, at jeg vil arbejde sammen med den øvrige bestyrelse, om at samle øst og vest, her mener jeg i øvrigt, at ikke at skellet er så stort, som generalforsamlingen gav udtryk for.

Bestyrelsen er klar over at, at der ligger et kæmpe stykke arbejde for os i fremtiden. Samling af øst og vest, samling af den sociale del af klubben, så det igen kan blive hyggeligt for alle. Klare regler for afholdelse af træf, jo, vi er klar over at vi har bolden, som du skriver og vi skal nok slå til den.
Jeg håber, så at du/I vil gribe den, så er vi allerede godt på vej.

Jeg håber, at med denne besvarelse på dit bekymringsbrev, har lettet lidt på din bekymring angående Dansk Bavaria klub’s fremtid.

Vi glæder os, til at se mange medlemmer, øst som vest til træf og generalforsamling i Egå den 13-16 maj 2021.

Må alle have god vind, til vi ses igen.

Niels Arne Johansen
Bogense