Vhf radio

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2190
    576
    Keymaster

    Hej, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med min radio, en Navman7100, som vi fik med da vi købte båden ved Mola yacht Rugen.
    Radioen har et MMSI nr. indkodet og det kan jeg ikke få slettet og erstattet med mit eget nr.
    Jeg har rådført mig med manualen, men den viser kun hvordan man sletter et forkert indtastet ciffer ikke hvordan man fjerner et nr. der èngang er godkendt.

    mvh. Kurt Christensen
    kc-kulde@christensen.mail.dk

    #9260
    Lars
    Keymaster

    Er rimelig sikker på du skal have fat i importøren for at få indtastet dit eget nr. Han skal ind i softwaren…… sån er det ihvertfald med en raymarine. Hilsen Lars

    #9261
    412
    Keymaster

    En mulighed kunne måske også være at kontakte VHF-Mogens fra http://www.udkig.dk – han er meget hjælpsom så jeg tror han vil kunne give dig svar på dit spørgsmål

    Hilsen
    John
    Bav 42C

    #9262
    664 norup
    Keymaster

    Hej, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med min radio, en Navman7100, som vi fik med da vi købte båden ved Mola yacht Rugen.
    Radioen har et MMSI nr. indkodet og det kan jeg ikke få slettet og erstattet med mit eget nr.
    Jeg har rådført mig med manualen, men den viser kun hvordan man sletter et forkert indtastet ciffer ikke hvordan man fjerner et nr. der èngang er godkendt.

    mvh. Kurt Christensen
    kc-kulde@christensen.mail.dk

    Her er hvad jeg fik fra
    Navimo Nordic
    Lundenvägen 2
    SE-473 31 Henån
    Phone +46 (0)304 360 60
    Fax +46 (0)304 307 43
    ”””””””””
    NAVMAN VHF 7100 / 7200
    CLEAR MMSI PROCEDURE
    Press [SCAN] and [ESC] keys when you power on the VHF.
    Channel 70 will be displayed, and you will be asked for the PIN code.
    Enter 7100 or 7200 according to the model you own. You can enter these figures
    thanks to +/- keys and jump to the next figure when you press [ENT].
    CLEAR MMSI will be displayed on the screen. Select USER MMSI then you
    must confirm by pressing [ENT].
    The MMSI ID is now deleted. You can enter it again as per the usual procedure.

    og vupti….:-)))))

    John

    #9263
    576
    Keymaster

    Hej, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med min radio, en Navman7100, som vi fik med da vi købte båden ved Mola yacht Rugen.
    Radioen har et MMSI nr. indkodet og det kan jeg ikke få slettet og erstattet med mit eget nr.
    Jeg har rådført mig med manualen, men den viser kun hvordan man sletter et forkert indtastet ciffer ikke hvordan man fjerner et nr. der èngang er godkendt.

    mvh. Kurt Christensen
    kc-kulde@christensen.mail.dk

    Her er hvad jeg fik fra
    Navimo Nordic
    Lundenvägen 2
    SE-473 31 Henån
    Phone +46 (0)304 360 60
    Fax +46 (0)304 307 43
    ”””””””””
    NAVMAN VHF 7100 / 7200
    CLEAR MMSI PROCEDURE
    Press [SCAN] and [ESC] keys when you power on the VHF.
    Channel 70 will be displayed, and you will be asked for the PIN code.
    Enter 7100 or 7200 according to the model you own. You can enter these figures
    thanks to +/- keys and jump to the next figure when you press [ENT].
    CLEAR MMSI will be displayed on the screen. Select USER MMSI then you
    must confirm by pressing [ENT].
    The MMSI ID is now deleted. You can enter it again as per the usual procedure.

    og vupti….:-)))))

    John

    Tak ska du ha John, den er i vinkel

    Kurt

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.