Svar til: Raymarine A70

#10054
Medl.nr. 687
Keymaster

Hej Iver.
Ja jeg er færdig for længe siden og jeg ar glad for den nye A7. For wifi delen gik der et godt stykke tid, inden jeg fik det “op at kører” først skulle jeg finde måde at aktiverer systemet, ikke det var vanskeligt, men min inet udbyder på pc/ipad havde jeg opsagt, havde glemt at det var i ferie perioden og kunne jo selvfølgelig ikke få forbindelse. Min nye inet udbyder blev indsat på min ipad og bling så var der kontakt. Det virkede sådan, at når jeg havde wifi slået til kom der en unik kode på ipad og A7, disse blev parret og wupti både på ipad og iphone (RayRemote) og RayView virker. MEN indrømmet jeg har ikke tilegnet mig nogen erfaringer med mulighederne, synes at med autopilot på og så sidde under dæk virker forkert, men der kan jo også laves ruter, men det har jeg ikke prøvet endnu. Jeg købte et navionics “update” som gælder i et år, det skal også aktiveres, men venter til næste sæson. Som du kan se er jeg ikke den store navigations haj ej heller it nørd, så det tager gerne sin tid, men den nye A7 er dejlig, men jeg føler ikke jeg har kendskab til alle de fordele der ligger i wifi delen.
Med sejlerhilsen Jan