Re: Toilet

#9962
781
Keymaster

Hej igen
Så er båden endelig kommet i vandet. I mellemtiden har jeg lyttet til jeres råd, og købt et toilet hos Kjøller. Det er blevet monteret, og selve monteringen var nem nok, efter jeg fik sorteret alt det overflødige fra, som de sender med, – det kunne godt forvirre mig hvad det skulle bruges til men det skulle bare smides væk. Det værste var montering af alt det der skulle ind i hulrummet, ny lugtfri toiletslange, vandtilslutning og elboxen.
Nu er toilettet afprøvet og det fungerer meget tilfredsstillende. Ja det er faktisk ferskvandspumpen der larmer mest, når jeg trykker på kontakten men det er vist et andet problem.
Jeg har sluttet det til klemme 14 inde bag, som virker på toiletknappen, minus selvfølgelig på stelskinnen, men er der nogen sikringer i det panel, og hvis, hvor er de. eller hvordan virker det? Der står jo, at der skal være en 25 amp. sikring til toilettet.
Hvad med tankmåleren? Hvad kan man gøre ved den. jeg fik den til at virke sidste år, men kun for en kort periode.Har hørt at det sjældent virker.

Med venlig hilsen
Jørgen Samuelsen
Olivia
Sønderborg