Hvor lukker man for diesel

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2810
    Finn Jensen
    Medlem

    Hej Bavaria venner
    Købte min Bavaria 34 fra 2001
    I foråret 2019 og er ved at vinterklargøre. Skal til at skifte diesel filtre, men kan ikke se hvor jeg kan lukke for diesel tilførsel
    Der er ingen hane ?
    Nogen der kan hjælpe ?
    Bh. Finn Jensen

    #10860
    Otto Holmberg
    Deltager

    Hej Finn
    Så vidt jeg ved, findes der en hane i “rummet til vådt tøj” i toiletrummet. vh Otto Holmberg

    #10861
    Finn Jensen
    Medlem

    Hej Otto
    Først vil jeg sige tak for du svarer mig, der er vist ikke særlig mange Bavaria ejere der bruger denne side, ellers bruger de den kun til køb salg og bytte, og ikke har lyst til at hjælpe nye Bavaria ejere.
    men nej der er ikke nogen Lukkehane i vådrum på min Bavaria og ingen huller i væggen hvor der har siddet en. Jeg har fulgt diesel slangerne rundt i motorrum og ind i sb. Kistebænk uden at finde ud af hvor man lukker, men tænker der må da være en et sted ellers vil det jo vælte ud med diesel når jeg skifter forfilter og finfilter
    Bh. Finn Jensen

    #10862

    Kan være flere steder vores er i agter cabine den ligner den til gas rød hane helt oppe under madras

    #10863
    Finn Jensen
    Medlem

    Hej Niels
    Tak for svar.
    Nej desværre heller ikke i agterkabine.
    Jeg er begyndt at tro at Bavaria har glemt at montere den fra starten. Det ser ud som dieseltanken ligger lidt lavere end forfilter så måske strømmer diesel ikke så meget ud når jeg skruer filteret af.
    Er der andre der heller ikke har en lukkehane hører jeg gerne fra jer omkring erfaringer med filterskift. Bh. Finn Jensen

    #10864
    Medl.nr. 1093
    Keymaster

    Jeg har en lille og grå hane der sidder umiddelbart før forfilteret

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.