Har du husket at betale dit medlemskontingent for 2020?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2837

    Kontingentet for 2020 forfaldt 1. marts og der er en del medlemmer der desværre ikke har betalt endnu.

    Vi er overgået fra PBS betaling til manuel betaling via Mobile Pay eller bankoverførsel, så de der har været vant til automatikken, skal altså selv huske det nu.

    Vi har udsendt en del emails om det, men noget tyder på at disse ikke kommer frem til alle.

    Du kan betale dit kontingent enten via kontooverførsel eller via MobilePay.

    Betaling med Kontooverførsel

    Du overfører 250,- DKK i din netbank til reg.nr. 9324 Konto nr. 0007158858

    Husk at oplyse medlemsnummer og navn i besked til modtager.

    Betaling med MobilePay

    Du overfører 250,- DKK via MobilePay til tlf. nr. 58538. Nummeret vises som Dansk Bavaria Klub.

    Husk at oplyse medlemsnummer og navn i besked til modtager.

    Med venlig sejlerhilsen

    Kassereren

    #10942
    Anonym
    Inaktiv

    Hej

    Jeg har måttet gennemgå samtlige konti, da jeg ikke kan huske, hvilken konto, jeg normalt betaler fra. Hvis i ikke sender en mail ud med besked om indbetaling og man ikke længere kan tilmelde PBS, så er det en umulig opgave at huske 1 gang årligt.
    Hvorfor kan det ikke foregå automatisk? Det er jo en oldnordisk metode, at man skal gøre det manuelt.
    Vh
    Pia

    #10943
    webmaster
    Keymaster

    Helt ret Pia, hæv kontingentet med prisen for udgiftenen for PBS, så der er styr på dette…. som nuværende er det rod, og for stort arbejde med indrivningen.
    Mvh.
    Impuls af Bogense
    Jette og Palle Larsen

    #10944

    Helt enig med Pia og Jette og Palle
    Hvornår har I egentligt meddelt denne ændring. Jeg synes ikke at have set det
    Venlig hilsen
    Henrik Neve

    #10945

    Hvis jeg ikke havde set dette indlæg, så havde jeg ikke fået betalt, da jeg ikke har modtaget nogen mail.
    Jeg husker helt sikkert IKKE at få betalt til tiden næste år, hvis ikke jeg får en påmindelse. Så hellere betale lidt mere, og genindføre det på PBS.
    Mvh Brian Gammelgaard

    #10946
    Anonym
    Inaktiv

    Vi har heller ikke set nogen meddelelse om ændring af betalingsmetode !!!!!!!
    Måske er det på sin plads at sløjfe medlemsbetaling dette corona-år, præcis som en hel del andre foreninger praktiserer.
    Hvad mener bestyrelsen og alle I brave sejlere om dette forslag ?
    Mvh. Mariann og Jeppe Olesen.

    #10947

    Vi fik en mail om betalingen den 6. Januar

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.