Komfur/ovn hvilken er denne/ på Bavaria 32 cruiser fra 2003

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2914
    Anonym
    Inaktiv

    Hej med jer:-)
    Vi har lige fået en Bavaria 32 cruiser og er ved at klare div småting på den. Jeg har gjort komfur og ovn rene, men det store blus kan ikke holde blusset kærende men går ud straks jeg slipper/ det samme med ovnen. Jeg har læst mig frem til det muligt kan være varmeføleren. Nogen erfaringer i vil dele om man selv kan skifte sådan noget både i ovn og blus el skal der prof. Til?
    Desuden ved jeg ikke hvilket mærke vores komfur/ovn er/ nogen der ved det?

    Bh Chenette

    #11117
    Anonym
    Inaktiv
    #11118

    Kære Chenette.
    Er du opmærksom på, at man skal holde knappen til blusset trykket ind i 15-20 sekunder, efter man har tændt for gassen? Hvis man ikke gør det, så slukkes der automatisk.
    Med venlig hilsen
    Hans Kristensen
    Havlit, Nivå

    #12184

    Vi har en 32er af samme årgang og havde samme problem. Det hjalp at skille blusset ad og rense det for selv små sodrester inde bag hullerne.

    #11119
    Anonym
    Inaktiv

    Hej hans.
    Ja det er jeg og er gjort i meget lang tid men den holder simpelthen ikke flammen..

    Allan, ved du hvilket komfur det er? Jeg er ret sikker på det nok er det komfur båden er ‘født’ med men ville helt vildt gerne finde en vejledning til komfuret for bedre at kunne fejlfinde…og kender ikke navnet
    Mvh Chenette

    #11120

    Hej Chenette. Er næsten sikker på at komfuret er et ENO.
    Mvh
    Michal

    #11121

    Hvis det er det originale comfur, så er det netop Eno som vores. Prøv at Google efter vejledning.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.