Redningsudstyr, raketter førstehjælpskasse etc…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2157
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Hermed en opfordring!

    Jeg fik en tanke om at ville lave et indlæg/opslagsværk der skulle indehold ALT der har med personlig sikkerhed at gøre når man er på vandet, og hvad man burde have med i båden.. som minimum!

    s.s.
    – Førstehjælpskasse oversigt (har jeg liggende i billeder fra G4S/Falck)
    – Nødhjælpsraketter (Hvad skal man minimums have med og huske på, udløbsdatoer etc..)
    – Redningsveste, redningsbåd, alameringsudstyr (radio..etc.)
    …etc..

    Dette opslag skulle primært være i billedeform, så man f.eks. kan se hvad der ligger inde i en førstehjælpskasse etc… (da de fleste glemmer at opfylde for div. plastre, rensemidler… etc..)

    Kunne dette være en ide at lave..?
    I så fald kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp fra jer medlemmer, så giv venligst en melding her, så jeg efterfølgende kunne sætte en samlet side op på vores netværk…

    #9133
    Lars Elmkjær
    Keymaster

    Det lyder som en god ide. Når det handler om sikkerhed kan det sjældent gøres en gang for meget..

    Jeg vil dog henvise til at der på nettet i forvejen er mange ganske gode sider på dansk og engelsk som er særdeles omfangsrige. Så spørgsmålet er om der er basis for endnu en!!

    Men har du en ide til, eller kan du lave en side som skiller sig ud fra de andre, så vil jeg gerne bistå med hjælp…

    Mvh
    Lars Elmkjær

    #9134
    WEB MASTER
    Keymaster

    Tak Lars for din kommentar..

    Nej! har ikke undersøgt dette til bundt og rundt på nettet, men ville lige forhører mig med medlemmerne og evt få en reaktion om der var brug eller ønske herom… ;o)

    .. Jeg kommer tilbage hvis jeg sætter et lidt dybere indlæg og undersøgelse i gang.. ;o)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.