Ide til forum

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2163
    Hvam
    Keymaster

    Jeg mangler lidt en funktion som viser nye indlæg siden sidste besøg.

    Er det ikke muligt at opratte det 😀

    #9152
    WEB MASTER
    Keymaster

    Hej Hvam…

    Det kan du rent faktisk i vores forum…

    Se venligst forskellen her…

    http://www.danskbavariaklub.dk/forumbilleder/ikke%20laeste%20indlaeg.jpg
    De mørke faneblade er dem “du” ikke har læst siden du sidst var logget på.

    Håber dette besvarer dit spørgsmål..

    #9153
    Hvam
    Keymaster
    #9154
    WEB MASTER
    Keymaster

    Hej Hvam

    Kik evt. op øverst i højre hjørne og tryk så på: Vis indlæg siden sidste besøg…

    Er det denne funktion du ønsker..?

    … jeg foretrækker dog selv at kunne se tingenen uden at skulle klikke flere steder, men jeg skal nok kikke på det…

    Har du evt. et “åbent” forum hvor det du ønsker er vist…?

    #9155
    Hvam
    Keymaster

    Ja det var lige den jeg savnet, den havde jeg ikke set

    Men den er kun der når man står i Index, det ville værer super hvis den også kunne ses man står i en tråd så jeg ikke skal gå tilbage til index

    #9156
    WEB MASTER
    Keymaster

    hmmm…?? JA! Du har ret i at den forsvinder, da den skal gøre plads for den guide-line hvor du befinder dig i øjeblikket… men trykker man på Bavariaklubbens logo øver til venstre sååå… vupsi.. er man tilbage til forsiden.. … okay måske ikke lige det ønskede svar, men en hurtigere vej ikk´ … tænker…tænker.. Jeg vil komme tilbage om jeg finder en løsning.. men tror desværre at denne applikation ikke lige kan håndtere dit ønske, uden at hele siden vil blive kortere (så der ikke vises så mange af de faste indlæg), noget andet er, at der dukker anden funktion op når man manurere rundt i dette forum… men jeg gøre et ihærdigt forsøg uden at kunne love noget… okay

    #9157
    Hvam
    Keymaster

    Der et bare iorden 😛 det er fint nok som det er, men…

    Ellers syntes jeg det er en ret fin opsætning af forumet 😀

    #9158
    WEB MASTER
    Keymaster

    … Jeg takker erbødigt..

    …. og fint billede du har fået på din bruger flade

    #9159
    Hvam
    Keymaster

    Jeg takker erbødigt..

    …. og fint billede du har fået på din bruger flade ”

    Der er med kurs under lillebæltsbroen d 26okt 07. Rigtig flot tur med lysen fra byerne. vi sejlet 115 sM den weekend. 😀

    #9160
    old_webmaster
    Keymaster

    Kære Hvam…

    Send endelig om du har billeder, du mener jeg kan bruge til at opfriske hjemmesiderne med .. .. er endelig kommet i den fase, hvor en opfriske af de sider vi nu har, nu skal på plads og ønsker kun at benytte billeder fra medlemmerne selv.. … nu skal vi have en, ikke alene funktionel site, men gerne en flot og inspirerende site…

    Din webmaster
    …med anden bruger profil..

    #9161
    Hvam
    Keymaster

    Ok jeg har da lidt, men hvordan ligger jeg dem op og hvor store må de værer?

    #9162
    WEB MASTER
    Keymaster

    .. SUPER

    … Du må meget gerne sende dem direkte til mig på webmaster@danskbavariaklub.dk og størrelser pr billede må godt være ½-1MB … så kotter jeg dem ned til det format jeg har brug for..

    Glæder mig til at se nogle af dine billeder..

    #9163
    Hvam
    Keymaster

    Ok det gør jeg lige i morgen, men jeg vil nu gerne stadig vide hvordan man liger billeder ind i en tråd/indlæg

    #9164
    WEB MASTER
    Keymaster

    Billeder der allerede ligger tilgængelig for alle på nettet, kan indsættes således:

    1) Åben en Citer/svar boks… som denne..
    1) Skriv den præcise adresse på det billede du ønsker at vedhæfte f.eks. (http://www.adresse.dk/båd.jpg)
    3) Higlight hele billede-tekststreng
    4) Tryk på URL øverst til højre…

    … Så har du det billede i din tekst du ønsker…

    OBS Som også skrevet i dette forum under “Er du i tvivl om noget i dette forum…?”, så arbejder jeg på at man også kan opsætte billeder fra sin egen computer.

    #9165
    Hvam
    Keymaster

    Hvis nu det kan laves så man kan oploader flere billeder af gangen vil det værer kempe fin, jeg har dog ikke mødt ander forum med denne multifunktion.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.