Hjælp. jeg har købt en Bavaria

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2185
    jfr
    Keymaster

    Jeg har lige købt mig en gamle Bavaria og har et problem med mit køleanlæg. Så ringer man til den danske Bavariaforhandler “Dansk Yacht & Marine centre” og søger lidt hjælp. Og hvad får man ingenting. De vi ikke have noget med en af gøre, fordi de ikke har haft noget med den pågældende båd at gøre.

    (Kære medlem JFR… din resterende tekst strider mod vore nyopførte retningslinier af saglig kritik! Sorry!!! Har du problemer med dette er du velkommen til at rette henvendelse til Webmaster! )

    #9249
    Hvam
    Keymaster

    Hvad er det som ikke bliver kølet, motoren?
    Hvor ligger du i Havn?

    Du kan prøve at kontakte Lars ved LP Yacht i mou der har jeg altid fået en rigtig fin service og vejledning han har meget styr på Bavaria og montere dem til nordmændene.

    http://www.lp-yacht.dk/default.aspx?spr … esentation

    #9250
    Iver
    Keymaster

    Hej Flemming.

    Du skriver ikke hvad køleproblemet går ud på – men jeg kan tilføje, at hvis det drejer sig om køleboksen, så har jeg haft et problem med ventilatoren i boksen – den ville ikke køre, og det viste sig blot at være en stikforbindelse, der var irret.

    Omkring kølekompressoren i øvrigt, så har jeg hørt fra andre, at firmaet Kjøller skulle være et godt valg at kontakte ved problemer.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.