Idé eller forslag til dette forum …

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2156
    giib
    Keymaster

    Jeg syntes det ville være en god idé at oprette nogle “emne-grupper”, som f.eks.:
    Rig – mast og sejl.
    El/elektronik – instrumenter m.m.
    Skrog – glasfiber, dæksudstyr, indretning m.m.

    Da jeg håber forum’et vil blive brugt flittigt, vil det hurtigt blive u-overskuligt uden inddeling af indlægende.

    Hvad syntes I andre ?

    #9128
    WEB MASTER
    Keymaster

    Kære Giib

    Rigtig god ide!

    Har du mulighed for at hjælp (en ikke båd ejer) med en liste over de emner du har tanker/ideer om… så lægger jeg gerne alle emner op på vores forum.

    Du er også velkommen til at sende listen via forumets mailboksen eller med en normal e-mail!

    Tak for dit indlæg og kreative tanker
    + Tror aldrig jeg fik sagt tak for dine sidste tilsendte flotte billeder..

    #9129
    giib
    Keymaster

    Jeg er passiv medlem af den Svenske Bavaria Klub, udelukkende for at kunne gøre brug af deres forum. Derfor er enmegrupperne kraftigt inspireret vores svenske søsterklubs hjemmeside. De har dog 23 enmegrupper, hvilket jeg syntes er lige voldsomt nok.

    Emne grupper under “Medlem til medlen” kunne være:
    * Rig – mast og sejl.
    * Teknik – el, elektronik, VVS, instrumenter, redningsmidler, andet ekstraudstyr m.m.
    * Skrog – glasfiber, dæksudstyr, køl, indretning m.m.
    * Motor.
    * Ture – forslag til ture, ankerpladser og havne.
    * Diverse – indlæg som ikke passer ind i de andre grupper.

    “Sejlerhistorier” og “Vi sejler til …” er rigtig gode, men “Diskussions forum” og “Afstemninger…” har jeg umiddelbart svært ved at idéen med !!! Ikke at der ikke er nogen idé, jeg har bare svært ved at se den

    Jeg vil håbe der kommer rigtig godt gang i dette forum, jeg vil i hvert fald gøre mit til det.

    Husk på, at der findes ikke dumme spørgsmål; kun dumme svar

    #9130
    WEB MASTER
    Keymaster

    Hej Peter “Giib”

    Tusinde tak for dit indlæg, kan godt se fordelen og pointen med dit forslag, med det var netop diskutionsforumet der var tanken her hos jeres webmaster (landkrabben). Jeg undskylder hermed at jeres webmaster ikke har tænkt på dette selv (hmm.. nok fordi mit kendskab til det livsnydende bådfolk, ikke helt er som det måske kunne ønskes… men på den anden side, bliver jeg heller ikke inviteret så tit på en sejltur … håber Hr. AT læser dette…hmm. ))

    .. godt med et diskutionsforum ikk´!… .. så den lader jeg lige blive liggende lidt endnu, med mindre jeg bliver totalt nedstemt..

    #9131
    allan torbensen
    Keymaster

    Webmaster skal bare sige til når han skal med ud at sejle igen. Men han har jo endnu ikke lært at drikke ordentlig øl. Så når han lover han kan det, så er vi sejlet og så skal jeg også nok lære dig nogle begreber og termer i søsporten 🙂

    Allan Torbensen (AT)

    #9132
    WEB MASTER
    Keymaster

    Tak… Jeg vil tænke lidt over betingelserne… kan gin tonic ikke gøre samme udslag..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.