El Diagram Bavaria 33

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2398
    553
    Keymaster

    Jeg er den lykkelige ejer af en Bavaria 33. Jeg efterlyser et EL diagram over båden det som jeg fik fra DYMC er en kopi af en kopi så det er rigtig utydeligt.
    Jeg ville være glad hvis en kan hjælpe mig.

    Sejlerhilsen

    Kaj

    #9647
    Lars Bøllund
    Keymaster

    Hej Kaj
    Jeg har sådan et diagram. I morgen søndag kan jeg scanne det ind og sende det som en pdf. fil til dig pr. e-mail.
    Mvh

    #9648
    553
    Keymaster

    Hej Lars samt alle andre jeg kan ikke få hjemmesiden til at fungere så nu svarer jeg på denne måde.
    Det El digram jeg har fået af Lars er fra en måske ældre bå end min den er fra 2007 måske er den fabrikeret året før hvis der er andre der er i besidelse af et El diagram vil jeg være meget glad.

    Sejlerhisen Kaj

    Jacki Køge

    #9649
    old_webmaster
    Keymaster

    … Blot en tanke…

    Jeg indscanner/oploader gerne alle de EL-diagrammer fra bavaria bådstypen.. Spørgsmålet er om, evt. fabrikken i Tyskland har dem liggende?

    Vh. Webmaster

    #9650
    405
    Keymaster

    Hej Kaj.

    Jeg har et diagram til en 30er. Den fik jeg ved floor min var også den forkerte da jeg købte båden, jeg kan scanne den til dig hvis det har interresse. Mvh Tomas

    #9651
    553
    Keymaster

    Hej Kaj.

    Jeg har et diagram til en 30er. Den fik jeg ved floor min var også den forkerte da jeg købte båden, jeg kan scanne den til dig hvis det har interresse. Mvh Tomas
    Hej Tomas.
    Det ville jeg være meget glad for,mange tak for dit svar.
    Sejlerhilsen
    Kaj

    #9652
    553
    Keymaster

    … Blot en tanke…

    Jeg indscanner/oploader gerne alle de EL-diagrammer fra bavaria bådstypen.. Spørgsmålet er om, evt. fabrikken i Tyskland har dem liggende?

    Vh. Webmaster
    hej webmaster
    Det er godt, men hvem undersøger om værftet har dem.
    Sejlerhilsen
    Kaj

    #9653
    405
    Keymaster

    Hej Webmaster

    El diagramet fylder 23 sider kan jeg lægge det på vores forum?

    #9654
    405
    Keymaster

    Hej kaj

    Jeg skal bruge din mail hvis jeg skal sende el diagrammet til dig, hvis du ikke vil lægge den ud her kan du ringe til mig på 27741192.
    Tomas.

    #9655
    553
    Keymaster

    Hej kaj

    Jeg skal bruge din mail hvis jeg skal sende el diagrammet til dig, hvis du ikke vil lægge den ud her kan du ringe til mig på 27741192.
    Tomas.

    Hej Tomas.
    Tak for din mail, min mailadresse
    kam@post12.tel.dk.

    Sejlerhilsen
    Kaj

    #9656
    Jesper Lassen
    Keymaster

    Hej kaj

    Jeg skal bruge din mail hvis jeg skal sende el diagrammet til dig, hvis du ikke vil lægge den ud her kan du ringe til mig på 27741192.
    Tomas.

    Hej Tomas.
    Et el-diagram til en B30C. Det kunne jeg også godt bruge. Hvis du vil have ulejligheden, så er min mail lassen@youseeme.dk

    #9657
    405
    Keymaster

    Hej kaj

    Jeg skal bruge din mail hvis jeg skal sende el diagrammet til dig, hvis du ikke vil lægge den ud her kan du ringe til mig på 27741192.
    Tomas.

    Hej Tomas.
    Tak for din mail, min mailadresse
    kam@post12.tel.dk.

    Sejlerhilsen
    Kaj

    Hej kaj. Jeg tror det er en forkert mail adresse du har sendt mig Mvh Tomas

    #9658
    553
    Keymaster

    Hej kaj

    Jeg skal bruge din mail hvis jeg skal sende el diagrammet til dig, hvis du ikke vil lægge den ud her kan du ringe til mig på 27741192.
    Tomas.

    Hej Tomas.
    Tak for din mail, min mailadresse
    kam@post12.tel.dk.

    Sejlerhilsen
    Kaj
    kam@post12.tele.dk

    Hej kaj. Jeg tror det er en forkert mail adresse du har sendt mig Mvh Tomas

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.