Ankerspil Bavaria 37

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2552
    Anonym
    Inaktiv

    Vores dejlige Bavaria 37 er “født” uden ankerspil og kæde. Vi har som mål at ligge mere for anker i den kommende sæson og vil derfor have det monteret. Vi har fået oplyst, at der fra fabrikkens side er skåret noget af åbningen ned til ankerbrønden i vores Bavaria. Dette for at give mere plads, når der ikke er spil. Når vi nu vil have spil skal der monteres et beslag, så ankerspillet kan fastgøres ordentligt. Er der nogen af jer, der har mere viden om det?

    #10100
    Medl.nr. 991
    Keymaster

    Det kunne jeg også tænke mig et svar på. Vi har et lignende ønske om et ankerspil på vores bavaria 38. Det ser ud til at være forberedt til montering af det i ankerbrønden? Nogen der har erfaringer med det?

    #10101
    Medl.nr. 934
    Keymaster

    Hej. Jeg er i samme situation med min 37 Cruiser fra 2007. Har besluttet mig for et rustfrit vinkelbeslag “al la bogstøttte” som kan fastgøres til den stump krydsfiner der er tilbage agerst i brønden og samt i bagvæggen i brønden. Jeg kender en smed som kan fremstille et sådant beslag i A4 stål. Har anskaffet et Lofrans X2 ankerspil, som skal installeres her i foråret. Hvis der er interesse kan vi måske “slå pjalterne sammen”?

    #10102
    Anonym
    Inaktiv

    Hej John og Mark. Vores Bavaria 37 er også en cruiser fra 2007. Så hvis der også er skåret noget af din “åbning” John, så har vi nøjagtig samme udfordring. Jeg er med på at “slå pjalterne” sammen, hvis det er muligt. Jeg har ikke kigget på noget konkret spil endnu. Båden ligger i Chr. Havn og vi bor på Islands Brygge. Ring til mig, så kan vi drøfte/aftale videre 5131 9019

    #10103
    Medl.nr. 991
    Keymaster

    Hej John og Flemming. På vores er der i den ene side af brønden lavet et “plateau” som ankerspillet kan sidde på. Lyder til at være anderledes på jeres? Får lige taget et billede senere af det. Jeg er blevet anbefalet et lofrans atlas spil til vores både af floor marine. Vil bruge 20 kg anker og 50 mt kæde. Har fået en god pris på det hvis i er interesseret 6600.- i er osse velkomne til at kontakte mig 28351386

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.