Eftermontering af ankerspil

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2693
    Søren Nordland
    Deltager

    Til vores nyindkøbte Bavaria 33 C 2006/7 har jeg brug for råd og anvisning i forbindelse med montering af LEWMAR Pro elektrisk ankerspil. Den originale fiberplatform i ankerbrønden til montering af ankerspil er fjernet og der skal derfor etableres en ny platform / beslag til ankerspillet.
    Jeg har brug for at finde ud af hvordan den platform / beslag spillet skal sidde på ser ud – og evt. med billede og gerne mål på selve beslaget – selve monteringen af spillet er ikke et problem.

    På forhånd tak for input!

    #10568

    Vi har også en Bavaria 33 Cruiser fra 2006. Da vi skulle have installeret elektrisk ankerspil i 2013, fik vi Floor Marine (i dag Dansk Marinecenter) til at levere en plade af rustfrit stål med huller, der passede til det nye ankerspil, og med opretstående flanger på bagsiden og siderne med skruehuller, så vi selv kunne montere den i ankerbrøndens øverste sider. Det hele er udført i én kraftig plade af rustfrit stål.
    De leverede den nye platform efter at have taget nøjagtige mål af ankerbrønden. Det har fungeret fint. Hvis du vil se fotos, så send os din mailadresse.

    #11599
    Medl.nr. 583
    Keymaster

    Har selv en 37 fra 2002 uden ankerspil/platform til det, så er også interesseret
    Hvad gav i for pladen?
    Og vil også gerne have billeder – min mail adresse er bo@bosperling.dk
    På forhånd tak
    Mvh
    Bo

    #10569
    Søren Nordland
    Deltager

    Hej tak for jeres svar, er meget interesseret i foto min mail er Soeren.nordland@itt.com
    Mv. Søren

    #11600
    thoped77@gmail.com
    Keymaster

    Hej. Jeg har en 34-2 2001 også uden ankerspil og påtænker at få monteret et i fremtiden. Jeg er også meget interesseret i billeder hvis i kan sende det thoped77@gmail.com
    På forhånd tak.

    #10570
    Finn Larsen
    Deltager

    Hej,

    Vi har en 34-3 fra 1999 også uden ankerspil.
    Jeg er meget interesseret i billeder hvis i kan sende til musikfinn@gmail.com

    På forhånd tak.
    Finn

    #10571
    Medl.nr. 583
    Keymaster

    Tak Leni og Erik for billeder
    Mvh
    Bo

    #10572
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Leni og Erik Schroll.

    Jeg har 34-2 fra 2011, og påtænker at installere elektrisk ankerspil. Er meget interesseret i fotos. Venlig hilsen Kristian e-mail Kristian.helverskov@gmail.com

    #10573

    Hej Leni og Erik Schroll

    Jeg har en BV32 fra 2004, og er ligeledes interessseret i at se billeder, da jeg planlægger at montere ankerspil her i foråret…

    Mail er smcbs@icloud.com

    På forhånd tak

    hilsen Bjarne

    #10574

    Har en Bavaria 33 2007. Er også interesseret i fotos af ankerspil/plade
    egon1@privat.dk
    Med venlig hilsen
    Egon Berngruber

    #10575
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Leni og Erik Schroll,
    Kan jeg også besvære jer med at sende billeder af ankerspilmonteringen og er der nogen erfaring for mærke af spil?
    På forhånd tak!
    Claes
    Claes@addit.dk

    #10576
    Finn Jensen
    Medlem

    Hej Leni og Erik
    Kan se i har haft travlt med at sende billeder, men jeg kunne virkelig også godt bruge inspiration til montering af ankerspil da armene ikke bliver stærkere med alderen, så hvis i stadig er friske på at sende er min mail:
    finnsejler@gmail.com
    Vh. Finn Jensen
    Bavaria 34 2001

    #10577

    Hej Finn,
    Jamen selvfølgelig er jeg frisk på at sende fotos – skriver til din mailadresse inden for fem minutter 🙂
    Hilsen Leni

    #10578
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Leni og Erik
    Har lige købt en Bavaria 34-2 fra 2002 må jeg være med på vognen og tigge om lidt billeder. Bliver simpelthen nød til at installere
    El-spil. Min e-mail er rane@ pc.dk.

    #13041

    Hej Leni og Erik Schroll.

    Har I stadig mulighed for at sende jeres billeder? Denne gang til beggi@beggi.dk

    Vh
    Beggi Oskarsson

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.