Køleskab 39’er.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2636
    967
    Keymaster

    Hej
    Mit køleskab på min Cruiser 39’er fra 2006, vil ikke køle til mere end ca 15 grader. Den ligger i Spanien, så der er ca 33-35 grader udenfor. Termostaten er gået i stykker, så den er midlertidig kortsluttet og kører derfor konstant uden termostat. Burde den ikke kunne køle ned til nogle få grader?
    Er der nogen som har viden eller erfaring med dette? Mangler den kølemiddel eller er det hele enheden der skal skiftes?

    Mvh.
    Henrik D.

    #12173
    774
    Keymaster

    Jeg har en bavaria 30c årgang 2005 fik også problemer med mit køle/box det ville ikke køle orntlig ned det kunne ikke betale sig at efterfylde væske på så købte et nyt anlæg med køle element pris 3500kr plus montering ialt med momsog arbejdsløn 6500kr. Så kan det jo også holde i de næste mange år vi skifter jo også jevenligt hvidvarer hjemme god vind

    #11625
    661
    Keymaster

    Hej

    Jeg har haft samme problem, det viste sig at blæseren til til køleribberne(ved kompresseren) ikke virkede længere, efter at have købt en ny hos kjøller var problemet løst.

    Mvh.
    René

    #12174
    967
    Keymaster

    Take for svarene. Jeg prøver at få fyldt noget væske på hvis ikke det er for dyrt. Mener at blæseren kører, men det vil jeg helt sikkert lige tjekke igen!
    Vender tilbage med resultatet senere.

    Henrik

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.