Neonlys i toilet – Bavaria fra 2007

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2654

    Vores belysning i badeværelse – fabriksmonteret neonlys – virker ikke. Der er strøm i ledningerne, der kan tænde eksempelvis 20 w halogenpære. Ved afprøvning af nyt neonlys har der en enkelt gang været kortvarigt lys.
    Hvis nogen har prøvet noget tilsvarende, vil jeg meget gerne høre om løsningen.
    På forhånd tak for hjælpen.
    Vh
    Kim Feiborg

    #10488
    Anonym
    Inaktiv

    Du kan jo skifte lysrøret. Det har vi gjort.
    Mvh
    Bjarne

    #10489
    Bo Lund Jensen
    Deltager

    Hej Tina og Kim

    Vi havde samme problem for to år siden og valgte at skifte til led belysning.

    På en campingshop hjemmeside fandt jeg præcis den samme lampe – bare med led. Desværre kan jeg ikke huske siden – blot at det ikke tog lang tid for mig at finde.

    God jagt!

    Bo, Fister

    #10490
    Lars Coops
    Deltager

    Hej Tina og Kim
    Jeg har haft samme problem et par gange og har løst det ved at skille afbryderen af og rense den. Kvaliteten på afbryderen er for dårlig, så næste gang bliver det en ny lampe.
    Mvh
    Lars

    #10491

    Har haft to hvor det var elektronikken (lille print i enden af lampen)der var brændt af.

    #10492

    Hej Tina og Kim – jeg har haft samme problem på begge de Bavariaer jeg har haft. Det er kontakten det er galt med. Hvis du skruer lampen ned kan du dryppe et par dråber madolie ned i kontakten der hvor selve skiftefunktionen er i kontakten. Det har løst problemet for mig i 2 både.
    MVH
    John

    #10493

    Tak for alle svar. Vi købte et nyt led armatur i billigcamping – fuldstændig identisk med det gamle armatur. Det viste sig dog, at der var tale om en løs forbindelse i ledningsføringen imellem inder og yderskrog ved lampen i badeværelset.
    Vh
    Kim

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.