Etablering af bruser på toilettet i Bavaria 32

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2898

    Hejsa,
    Jeg har lige investeret i en Bavaria 32. Den er udstyret med koldt og varmt vand der er ført til de 2 vandhaner, samt til bade platform. Jeg kunne godt tænke mig at etablerer bruser på toilettet. Er der nogen med gode råd eller en vejledning? Mine spekulationer går mest på at få vandet væk.

    Ser frem til at høre fra jer

    #11083
    Anonym
    Inaktiv

    Vi har en Bavaria 32, 2010.
    Vi har udsugning af vand fra bruser på toilettet, det er båden født med.
    Vi tænder på Brusesymbol kontakten på panelet, derefter kan vi lukke vandet ud ved at trykke på en lille “knap” ved bruseren.
    Der har ikke været problemer, men desværre ved jeg ikke hvordan det er lavet.
    Mvh. Mariann Hvid

    #11084

    Hej Mariann,
    Tak for svaret. Som jeg forstår dig skal i tænde for strøm til bruser ved sikringspanelet og efter brus er der en knap/kontakt der starter en pumpe der så suger badevandet ud.

    MVH Michael Hansson

    #11085

    Hej Michael
    Vi har også investeret i en Bavaria 32 sport, her var der installeret en bruser på toilettet. Der er monteret en pumpe på det laveste sted på båden
    så når vandet ledes fra bruseren så starter den først når den får vand og pumper det ud. Dvs. den starter først når man udleder vand.
    det fungerer helt perfekt.

    Den er placeret i bunden af båden, og vi kommer ind til pumpen via en lem i det bagerste rum.

    Håber du finder en løsning.

    mvh Lau

    #11086

    Hej Michael Hansson
    Vi har en Bavaria 32 crosser fra 2005, hvor jeg selv har eftermonteres afløb fra. Ved an monter lille afløb i nedsænkning lige inden for døre, ikke den optimale placering, da der stadig står vand bagerst i lokalet. Fra afløbsventilen har jeg trukket en slange op til en pumpe som sidder i skabet under vasken. Pumpen stænder jeg for når der skal pumpes vand ud, på en lille kontakt som sider lige under vasken. Afløbet har jeg tilsluttet afløbet fra håndvasken.
    Håber du kan bruge dette ellers er du velkommen til kontakte mig yderligt.
    Niels Henrik Rossing.

    #11087
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Michael.
    Undskyld det sene svar. Men JA lige præcis. Den leder badevandet ud uden problemer.
    Mvh. Mariann Hvid

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.