Gyro til Raymarine autopiloter

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2506
    Karsten
    Keymaster

    Hej. Jeg har lavet en rate gyro til Raymarine autopiloter. Gyroen kan monteres på alle Raymarines autopiloter som er forberedt til en ekstern gyro. Det gælder bla S1, S2 og S3 modellerne. Det tager 10 min at lave installationen (3 ledninger skal tilsluttes), og du vil straks mærke en betydelig forbedring af styringen. Nu holder båden kursen flot! Komplet installationsvejledning og opsætning af autopilot medfølger. Er det noget for dig, så kontakt mig på scarlett@privat.dk. Hilsen Karsten

    #9827
    HO
    Keymaster

    Hej
    Hvad er prisen ?

    #9828
    Karsten
    Keymaster

    Hej Hans Ole
    Jeg kan lave den komplet til 1000,- plus levering. Jeg bor i Århus, så du kan evt hente den der. Men delene skal jeg først have bestilt hjem.

    #9829
    499
    Keymaster

    Hej Karsten, jeg har købt en hos Gadgetpool, og den har jeg fået ombyttet 2 gange de holder kun et års tid, hvad med din kan den holde, hvor længe har den været i drift.

    Mvh Ivan

    #9830
    Karsten
    Keymaster

    Hej Ivan
    Jeg kan ikke sige noget om levetiden af enheden. Strømforsyning mm, er dimensioneret udfra datablade. Jeg har lagt ekstra transientbeskyttelse mm i konstruktionen. Gyroen som jeg har valgt, anvendes til bla helikopter styringer mm. Min konstruktion er fra foråret.
    Hilsen Karsten

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.