Holdingtank

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2574
    775
    Keymaster

    Ohøj! Er der nogen, der har et forslag til, hvor man kan placere en toilet-holdingtank i en 36’er (1999)? Den umiddelbare løsning vil vel være, at skrue tanken op ude i det store hulrum bag agterkahytterne, men jeg kunne godt tænke mig, at undgå de meget lange slanger, dette medfører. Hvis nogen har billeder, tegninger, skitser af en tank i en 36´er, tager jeg meget gerne imod gode forslag!

    #9894
    703
    Keymaster

    Hej. Vi har en Bavaria 36 fra 2004, og jeg er ikke klar over hvor stor forskellene er på de forskellige årgange. På vores er holdingtanken placeret lige udenfor toilettet op af skrogsiden. Vores toilet ligger ved forkahytten. Fra toilettet er der placeret en inspektionsluge så man kan komme ind til holdingtanken. Søventilerne sidder under toiletvasken. Hvis du sender din mail addresse kan jeg evt sende nogle billeder.

    #9895
    775
    Keymaster

    Hej 703. Tusind tak for din henvendelse.
    Min 36/3´er har to agterkahytter. Det mikroskopiske toilet er kilet ind i bagbordsside imellem agterkahytten og det langsgående pantry. Der er ikke plads til en tank inde i selve toiletrummet, og der er ingen hulrum lige i nærheden, der er store nok. Måske under dørken, men det kan vist let blive til noget “lort”! Jeg er ret sikker på, at dit toilet er meget større end mit, og det derfor har været muligt at placere tanken tæt ved brugsstedet. Jeg kan vist desværre ikke kopiere din model.

    venlig hilsen
    Peter Ottosen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.