Email advisering ved forum aktivitet

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2467
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Hej alle

    Jeg har bygget en ny funktion til hjemmesiden som gør det muligt at få email advisering når der er nye indlæg eller svar på indlæg på hjemmesiden.

    Denne funktion kræver lidt test før den kan åbnes for alle, så jeg er ude efter nogle personer som vil stille sig til rådighed og deltage i test af funktionen.

    Arbejdet går i sin enkelthed ud på at du bliver tilmeldt denne email advisering og derefter vil modtage en email hvis der er nye indlæg eller svar. I udgangspunktet er denne advisering daglig. I Januar indtil nu har vi haft et enkelt indlæg med et enkelt svar, så det vil betyde 2 emails på 14 dage. Jeg vil følge op med test gruppen for at samle op på eventuelle problemer og ændringsønsker.

    Forventningen med at lave email advisering er naturligvis at gøre det lettere for os allesammen at følge med i vores forum og dermed åbne muligheden for at der er flere der benytter det.

    Har du mod på at være med til at sikre at funktionen virker? Så svar på indlægget her, spørg også gerne hvis der er mere du vil vide.

    Du kan også kontakte mig på email: webmaster@danskbavariaklub.dk naturligvis.

    Hilsen
    Dan
    Webmaster

    #11578
    Anonym
    Inaktiv

    Vi er frisk 😉

    Go vind
    S/Y Idéfix
    Skive Søsports Havn

    #10163
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Dan,
    lige fået den første mail omkring nye indlæg på forumet.

    Men der må være noget galt i tegnsæt den sender mails ud i.
    Emnet ser i hvert fald forkert ud i outlooks mail klienter: “Nye indlæg pÃ¥ Dansk Bavaria Klubs forum”.
    Men helt rigtigt i Mail på hhv. iOS, samt Mail på Mac OS X.

    #10164
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Ok, tak for hurtigt feedback på problemet. Det vil jeg sørge for at få undersøgt hurtigst muligt.

    Hilsen
    Dan

    #10165
    Bo Lund Jensen
    Deltager

    Hej Dan

    Jeg deltager også gerne.

    MVH
    Bo Lund Jensen

    #10166
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Jeg har kigget det igennem og foretaget nogle rettelser, men jeg kan desværre ikke selv teste med microsoft outlook klienten. Så jeg har tjekket at det fungerer i windows 10 Mail klient samt gmail.

    Jeg ser frem til at høre om det har skabt et andet resultat i outlook når den næste mail kommer afsted.

    Hilsen
    Dan

    PS. Bo, jeg har tilmeldt dig til testen. Tak fordi du også vil deltage.

    #11579
    Anonym
    Inaktiv

    Mojn Dan,
    det virker nu 😀
    Så du har rettet noget rigtigt 😉

    Go vind
    S/Y Idéfix
    Skive Søsports Havn

    #10167
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Der er blevet ændret lidt på indhold og layout af den email der sendes ud, det træder i kraft fra den næste email.

    Feedback på anvendeligheden er meget velkommen.

    Hilsen
    Dan

    #10168
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Der har været et udfald de sidste par dage så mail med nyt layout ikke er blevet udsendt. Det skulle været rettet igen.

    #10169
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    De udsendte emails har fået lavet lidt små tilpasninger nu således at der er lidt mere information om indlæg og eventuelle svar.

    Det er nu også muligt at tilvælge og fravælge email advisering på ens medlemsprofil. Så funktionaliteten er åbnet for alle.

    Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres vurdering af hyppigheden af de emails der sendes ud. Jeg har overvejet om det skal være en ugentlig email fremfor dagligt.

    Hilsen
    Dan

    #10170
    Bo Lund Jensen
    Deltager

    Hej Dan

    Det er en super “service” facilitet, du har skabt Dan – tak for det.

    For at ens mail postkasse ikke fyldes udnødigt, er det for mig fint med mail en gang ugentlig.

    Mvh
    Bo Lund Jensen

    #11580
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Dan,
    så er der fejl i tegnsætningen, den mail der blev sendt ud 230818Afeb16.

    Klienten der er fejler er Microsoft Outlook 2013.

    Den vises fint i OWAen samt på fx, iPhone, mail på mac etc.

    Go vind
    S/Y Idéfix
    Skive Søsports Havn

    #10171
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Hej

    Mange tak for hurtig tilbagemelding.

    Det skyldes at vores nyhedsbreve sendes ud af et andet system end de der kommer med forum opdateringer. Jeg må tage et kig på det hurtigst muligt, det går jo ikke at vi ikke kan læse dem.

    Hilsen
    Dan

    #10172

    Hej

    Jeg deltager gerne.

    Mvh.
    Kaj Krogh

    #10173

    Hej Dan.
    Deltager gerne.
    V.h.
    Ebbe

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.