"Møtrik" til at holde rattet fast med.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2194
    Primavera
    Keymaster

    Kære Bavariaejere…

    Hver gang vi skruer rattet af i cockpittet, er det med en vis nervøsitet for at tabe “møtrikken” i vandet. Det ville være dejligt at have en ekstra på lager.
    Er der nogen som ved hvor man kan købe sådan en lille sag? Jeg har ladet mig fortælle, at skal man have sig en original, med mulighed for at spænde den med spilhåndtaget, så koster den i nærheden af 500 kr. Kan det være rigtigt?

    m.v.h.
    Ole CP
    Primavera

    #9276
    Jesper Lassen
    Keymaster

    Hej.

    Så vidt jeg kan se på Aage Hempels hjemmeside, så kan de fås for en 200 – 300,- kr.
    God ide at have en ekstra. Det har jeg også ofte tænkt over, uden at få noget gjort ved det.

    Link: http://www.aagehempel.dk/documents/00027.pdf

    #9277
    Lars Bøllund
    Keymaster

    LP Yacht ligger inde med dem, prisen ca. kr 230,-.
    Der kan du også få løse fedre (til noten i konus)
    Fordelen ved at bruge LP Yacht er efter min mening at de kender Bavaria og ved hvad man taler om. Og så er de iøvrigt meget service orienterede.

    #9278
    Hvam
    Keymaster

    Jeg kan også kun anbefale LP!

    Jeg tur ikke satse på DYMC, Jeg har lige været på besøg der og der sider kun en “bankmand” for at rede resterne og så nogle stykker på værkstedet.

    Bankmanden fortalte de ikke kunde fimde nogle til at overtage biksen så de højes sansynligt lukke den ned! Utroligt hvad de 2 paphatte kunne nå at ødelægge!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.