Hvad koster nye sejl?

  • Dette emne har 5 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år siden af Medl.nr. 994.
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2280
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Hvad koster nye sejl til en 32 fods bavaria? Kun til familiecruising. Bavaria 32 cruiser 2010. Rulleforsejl og rullestorsejl. Nogle der har erfaring med leverandører og priser?

    #10413

    Hej med jer har du set i elvstrøm lager salg der er nogen rimelig priser måske vi skulle finde sejlmager til Landstræf

    #10414
    Medl.nr. 1090
    Keymaster

    Hej, de koster fra ca 22.000 hos Resen. Prøv at se her http://resensails.dk/sejl-priser-bavaria-32-cruiser

    Jeg er netop ved at få sejl til fra Resen til min 42 match. Man bestiller fra nettet og bliver kontaktet vedrørende dugkvalitet, syning og mål.

    Vh Brian

    #10415

    Hej Dan
    Tag en snak med Quantum sejl på Amager, de er altid med på en god pris.
    Hilsen Svend Erik

    #10416
    Medl.nr. 906
    Keymaster

    Har også købt sejl hos Resen i december 2016. Leveret til tiden – ser fine ud – men har jo ikke få dem afprøvet endnu.

    #10417
    Medl.nr. 994
    Keymaster

    Du skal nok gøre dig klar om hvilke kvalitet du vil bruge penge på!
    Om sejlet skal bruges til crusing, Racing, langfart eller andet?
    Der er kæmpe forskeld på prisen for de forskellige kvaliteter.
    Jeg sejler med Elvstrøms EPEX sejl. De kan kun anbefales. Men her er prisen også høj. Jeg vil mene (hvis man har pengene) et det er en rigtig god investering. Da de holder relativt meget længere ved alm. brug. Samt at sejles kablerne er helt i top i alle vindretninger. Spec. I bittevind
    Vi har en B40 og det er en udskrivning for EPEX rullestorsejl med 8 sejlpinde og EPEX rulleforsejl med 3 sejlpinde, i omegnen af 80-90.000,-

    Håber dette kan sætte dine tanker igang om dit behov/budget. Inden sejlmagern spørger om det samme 🙂
    God vind,

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.