Hvilke spil er der på en B36 ?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2443
    Asger
    Keymaster

    Nogen har stjålet spillene til min Bavaria 36 , men jeg ved ikke hvilken størrelse spil der sad på den før. Har du en B36 ville det være en stor hjælp, hvis du kan fortælle mig hvilke spil der er på din båd

    #9724
    giib
    Keymaster

    Du godeste; stjålet spillene !!! I hvilken havn kan dette dog ske ?

    Jeg kender ikke størrelsen, men mange syntes spillene er generelt for små, så det er måske en kærkommen lejlighed til at få nummeret større på.

    En rigger må kunne vejlede, så der kommer den rigtige størrelse på, som måske ikke er den originale størrelse.

    #9725
    Asger
    Keymaster

    Sidste år var der nogen der tog motoren. I år røg også alle instrumenter + motor panelet de kan ikke bruge det til noget for hvad er den plotter uden antenne?

    Min båd ligger i Egense

    #9726
    499
    Keymaster

    Hej Asger,

    Jeg må nok sige du er uheldig, håber du er godt forsikret, og du ikke får forsinket din sejlsæson.

    Hvad er det for en antenne, jeg har en Raymarine 435 hvor antennen er deffekt, vil du sælge antennen.??

    Ivan, Deep Blue, Frederikshavn Bavaria 37

    #9727
    637
    Keymaster

    Hvis du har brug for tekniske oplysninger om anvendte materialer kan du bruge dette link:

    http://www.bavaria-yachtbau.com/globals … ienst.html

    Jeg er sikker på at de kan hjælpe dig, hvis du opgiver COM-nummer eller bare byggenummer på skibet.

    mvh
    Peter Frøbert

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.