Seljnummer til Bavaria Vision 42

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2655
    Medl.nr. 1093
    Keymaster

    Kære Venner,
    Vi er nye medlemmer i Bavaria Klub Danmark, Desværre kunne vi ikke nå Sjællands Odde i år p.g.a. arbejde.
    Vi har i april i år købt ovenstående i Tyskland (den er fra 2013), og vi vil gerne have målerbrev til kapsejlads. Det første spørgsmål er :
    1: Er der nogen der har fået målerbrev på en Bavaria Vision 42, så vi kan bruge info til opmåling i vores klub (Vi ligger på Langelinie, Kbh).
    2: Vi har 2 stel sejl og ingen af dem har endnu numre. Hvordan finder vi ud af hvilket identitetsnummer vores båd skal have i Dansk Sejlunion. Jeg kan nemlig ikke finde ud af om der er andre med danske numre i sejlene – og målerbrev.
    – Såvidt jeg ved er der 3 – 5 sejlende Bavaria Vision 42 i landet.
    Er der nogen i Klubben der kan hjælpe?
    Venlige hilsner
    Bodil og Niels

    #10494
    Freddy Klausen
    Deltager

    Kære Bodil og Niels
    Jeg har som jer lige anskaffet en Vision 42 fra 2013. Desværre kan jeg ikke hjælpe jer med spørgsmålet, men jeg har til gengæld et spørgsmål til jer.
    Jeg skal have installeret et elektrisk ankerspil og kigger efter hvilken model der passer bedst. Kan I sige hvilken type der evt. er monteret i jeres?. Der er en trekantet hylde i ankerbrønden, som jeg håber den kan monteres på.
    På forhånd tak og rigtig god sommer.
    Mvh
    Freddy Klausen
    Epsilon, Sovshoved
    Mail: f.klausen@privat.dk

    #10495

    I mange sejlklub er der en måler kontakt ham han kan hjælpe jer se evt dansk sejl union om der er både der er målt

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.