Hvid plastikring / hængsel til landstrøm

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2821
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Hej

    Jeg har desværre knækket den hvide plastikring som sidder og holder dækslet ved stikket til landstrøm. Jeg kan se at SVB (www.svb24.com) har den og den koster da også blot 2 EUR. Fragten er 9 EUR, så det virker lidt fjollet at bestille den derfra, når man ikke står og mangler andet. Derfor vil jeg lige tjekke om der er andre muligheder inden.

    Er der nogen der har set denne hvide plastikring til salg andre steder, måske i bådbutikker på sjælland?

    Hilsen
    Dan



    #9117
    Tim Nielsen
    Deltager

    hej Dan
    Jeg skal købe noget gummiliste hos svb24 – så jeg kan købe den med hvis du gider at hente den i Liseleje?
    Tim Nielsen
    B36 cruise i Frederiksværk Havn

    #9118

    Hej Tim
    Jeg mangler også denne plast sikring, har du mulighed for at få 1 stk ekstra med?
    Mvh. Kaj

    #9119
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Hej Tim
    Tak for tilbuddet, men jeg håber stadigt at nogle har set den i en dansk butik og melder ind.
    Hilsen
    Dan

    #9120
    Tim Nielsen
    Deltager

    Hej Kaj
    Jeg har fundet min gummiliste hos Thansen – så jeg skal desværre ikke have noget nu 🙁
    Hilsen Tim

    #9121
    Medl.nr. 839
    Keymaster

    Du kan få den hos Dansk Marine Center
    danskmarinecenter.dk
    Mvh.
    Børge

    #9122
    Leif Knudsen
    Deltager

    Hej Dan.
    Min er også knække og dækslet røg ud på den blå hylde. Jeg købte en lille gummibold hos Fætter BR, som jeg klippede et passende hul i, så den passer som dæksel. Lavede et lille hul til en snor, så nu sidder en lille glad gummibold og smiler til mig. Virker fint.

    De bedste hilsner
    Leif Knudsen, ORION
    P.S. nu er der kun ca. 2 måneder til, at vi skal igen. Dejligt!

    #9124
    Medl.nr. 807
    Keymaster

    Hej Leif
    Jeg huskede at jeg tog et billede af jer på vej igennem kulhuserenden efter lokaltræffet i Hundested i 2018, så jeg tog et kig om jeg måske kunne se hvordan du havde lavet det. Kan det passe at det er den lille gule gummibold man kan se? Det er en god løsning.
    Hilsen
    Dan

    #9123
    Leif Knudsen
    Deltager

    Hej Dan.
    Det er lige det, det er.
    Hilsen
    Leif

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.