Spilerstage 3,5 til 4,5 meter lang – til Bavaria 40 C

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2639
    963
    Keymaster

    af 963 – Søren M. Christensen, Haderslev SC

    #11573
    301
    Keymaster

    Hej Søren.
    Har en Selden spilerstage som vi gerne vil af med. Vi bruger den “kun” til vores genua når den skal spiles ud. Vi leder efter en genakker stage som ikke er så tung.

    #11574
    963
    Keymaster

    Hej Søren.
    Har en Selden spilerstage som vi gerne vil af med. Vi bruger den “kun” til vores genua når den skal spiles ud. Vi leder efter en genakker stage som ikke er så tung.
    Hej Leo
    Det lyder godt. Jeg skal også kun bruge den til genuaen, når der sejles på læns. Hvad er prisen, og hvor bor du?
    Mvh Søren – 963

    #10061
    301
    Keymaster

    Hej Søren. Skal lige have målt den op. Bor i Nyborg.
    Mvh Leo

    #11575
    301
    Keymaster

    Hej Søren
    Nu har jeg endelig fået målt Selden spilerstagen op. Den er 4950mm lang og 100 mm i diameter. Der er næb i begge ender.
    Den er muligvis for lang til en Bav 40?

    Mvh Leo

    #11576
    963
    Keymaster

    Hej Søren
    Nu har jeg endelig fået målt Selden spilerstagen op. Den er 4950mm lang og 100 mm i diameter. Der er næb i begge ender.
    Den er muligvis for lang til en Bav 40?

    Mvh Leo

    Hej Leo
    Umiddelbart tror jeg den er ok, da jeg har en meget stor genua. Den passer vel til din båd eller hvordan?
    Mvh Søren

    #10062
    301
    Keymaster

    Hej Søren.
    Jo den passer perfekt til vores 150% genua. Den er i perfekt stand og kan købes for 3800,-

    Mvh Leo

    #10063
    963
    Keymaster

    Hej igen Leo
    Jeg tror desværre, at du har ret med målet af stagen og er kommet til det resultat, at 4,5 m er max-målet.
    Jeg har imidlertid fundet en anden stage på 4 meter, som jeg køber.
    Tak for din indsats.
    Mvh Søren

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.