Bavaria 31 Cruiser

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2652
    Medl.nr. 1041
    Keymaster

    Er den glade ejer af en Albin 78 Cirrus men ønsker noget lidt større og kigger derfor på Bavaria 31 Cruiser 2007/08 model.
    Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på ved gennemgang af denne model, har ladet mig fortælle at dyb køl er at fortrække men høre meget gerne fra nuværende 31 sejlere eller tidligere hvad jeg skal kigge efter og også gå efter af udstyr.

    På forhånd tak
    Tomas

    #10482
    Medl.nr. 973
    Keymaster

    Hej Thomas.
    Vi har en 31 cruser fra 2008 med masser af udstyr, du er velkommen til at ringe 60378126.
    Vh Jan

    #10483
    Medl.nr. 682
    Keymaster

    Vi er 2 i klubben, henholdsvis lang og kort køl. Kan faktisk ikke nævne nogle minusser. Nem at trimme, nem at sejle, hurtig og nem at rigge. Masser af plads om læ og i cockpit

    #10484

    Vi er de glade ejere af en 31 Cruiser fra 2008 med kort køl og rullestorsejl med lodrette sejlpinde. Jeg er enig med Søren. Et dejligt skib! :o)

    #10485
    Medl.nr. 1041
    Keymaster

    Tak for svarene.
    @jan, jeg prøver at fange dig i næste uge.
    Tænker også den skal være med rullestorsejl samt varmt vand med brus i cockpit hvilket jeg går ud fra de fleste har installeret, nogen der har kendskab til at monterer pumpe og afløb til brus på toilet hvis ikke det findes. Og hvordan med bovpropel, er det en god ting også at gå efter på denne model ? kan se at ikke mange af dem der er til salg har det monteret. Kommer til at sejle noget singlehand også så ville være rart at have tænker jeg.

    #10486
    Medl.nr. 1041
    Keymaster

    Tak for svarene.
    @jan, jeg prøver at fange dig i næste uge.
    Tænker også den skal være med rullestorsejl samt varmt vand med brus i cockpit hvilket jeg går ud fra de fleste har installeret, nogen der har kendskab til at monterer pumpe og afløb til brus på toilet hvis ikke det findes. Og hvordan med bovpropel, er det en god ting også at gå efter på denne model ? kan se at ikke mange af dem der er til salg har det monteret. Kommer til at sejle noget singlehand også så ville være rart at have tænker jeg.

    #10487
    Medl.nr. 742
    Keymaster

    Hej Thomas
    Har en Bavaria 32 Cruiser fra 2010.
    Fantastisk velholdt , dufter stadig ny.
    Motor kun gået 280 timer
    Med alt!
    Rulle storsejl, rulle genua, oliefyr, koldt og varmt vand, også på badebro pumpe i dørken på toilet, hvis man tar bad der.
    Jeg sejler til Gøtakanalen imorgen i 7 uger
    Men kan kontaktes på tlf. 61346877, eller mail: helligpeder@live.dk
    Båden ligger på Bornholm, er velkommen til at bo på den nogle dage.
    MVH
    Kim-Ole Jørgensen

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.