Hjælp – Søger billeder af stævnstige !!

  • Dette emne har 6 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 16 år siden af janfjord.
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2178
    Largo
    Keymaster

    Hej

    Jeg vil lave en stævnstige af den slags, hvor stigen bliver trukket ud under for pitpul. Det er vist noget DYC/Floor har lavet som tilkøb.

    Nu vil jeg så gøre det efter, men mangler lige nogle billeder af hvordan det er lavet.

    Så hvis du har en såden stige, vil jeg blive meget glad, hvis du vil tage nogle billeder og sende til mig.

    På forhånd tak

    Morten

    #9233
    276
    Keymaster

    Hej Morten

    Med hensyn til placering, udformning af stævnstigen, så ligger der en 33 cruiser lige bag os på vinterpladsen der har netop denne løsning, og da vi ligger i Bogense så er der jo ikke så langt at køre for jer!. jeg skal på fredag på havnen hvor jeg gerne vil tage nogle fotos og sende til dig, løsningen på den er en “original” løsning fra DYMC/FLOOR. Hvis i vælger den kønne tur til Bogense, så giv besked og stigen er klar så det kan tages i nærmere øjesyn!

    Mange sejler hilsner

    jette & Palle
    IMPULS
    Bogense

    #9234
    Jesper Lassen
    Keymaster

    Hej Morten

    Med hensyn til placering, udformning af stævnstigen, så ligger der en 33 cruiser lige bag os på vinterpladsen der har netop denne løsning, og da vi ligger i Bogense så er der jo ikke så langt at køre for jer!. jeg skal på fredag på havnen hvor jeg gerne vil tage nogle fotos og sende til dig, løsningen på den er en “original” løsning fra DYMC/FLOOR. Hvis i vælger den kønne tur til Bogense, så giv besked og stigen er klar så det kan tages i nærmere øjesyn!

    Mange sejler hilsner

    jette & Palle
    IMPULS
    Bogense

    Hej.
    Jeg er også på jagt efter en løsning med en udtrækkelig stævnstige under “trinbrættet” i stævnen (B30C), så hvis nogen har et par billeder med en løsning, er jeg meget interesseret i at se dem også (mail: lassen@oncable.dk).

    #9235
    janfjord
    Keymaster

    Hej med jer

    Har selv monteret stævnstige på vores B 36, og er rigtig glad for den, alt er blevet meget lettere. Har købt den i Sverig, her er w.adresse
    http://www.stbprod.se/

    De bedste sejler hilsner

    Jan Fjord
    _________________________________
    CHACA Bavaria 36 Cruiser 2005

    #9236
    Largo
    Keymaster

    Hej igen

    Så har jeg været i Bogense og set stigen.

    Ikke noget jeg vil kopiere… Har dog ikke opgivet. Projektet fortsætter når både er kommet i vandet og masten kommet på.

    #9237
    583
    Keymaster

    Hej med jer

    Har selv monteret stævnstige på vores B 36, og er rigtig glad for den, alt er blevet meget lettere. Har købt den i Sverig, her er w.adresse
    http://www.stbprod.se/

    De bedste sejler hilsner

    Jan Fjord
    _________________________________
    CHACA Bavaria 36 Cruiser 2005

    Hej Jan
    Ser smart ud – men der er ingen priser på siden.
    Kan du huske hvad du gav for den?
    Og er det versionen med beslag til en Gennaker?
    Hilsen
    Bo

    #9238
    janfjord
    Keymaster

    Hej med jer

    Har selv monteret stævnstige på vores B 36, og er rigtig glad for den, alt er blevet meget lettere. Har købt den i Sverig, her er w.adresse
    http://www.stbprod.se/

    De bedste sejler hilsner

    Jan Fjord
    _________________________________
    CHACA Bavaria 36 Cruiser 2005

    Hej Jan
    Ser smart ud – men der er ingen priser på siden.
    Kan du huske hvad du gav for den?
    Og er det versionen med beslag til en Gennaker?
    Hilsen
    Bo

    Hej Bo

    Prisen jeg gav var 8000,00 SEK.
    Ja den er til Gennake

    Hilsner
    Jan

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.