Cockpit bord til Bavaria 36

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2613
    941
    Keymaster

    Hej medlemmer,

    Jeg søger et nyt og større bord til cockpit i Bavaria 36 fra 2004. Kender I et sted hvor jeg kan købe et sådant?

    Mvh. Kristian

    #9995
    774
    Keymaster

    Prøv at gå ind på floor marina hjemmeside webshop der er en del billige gode træ ting til salg købte selv et nyt cookpitbord til min bavaria 30 til en meget billig pris mvh kim

    #9996
    Lars Bøllund
    Keymaster

    Hej
    Vores eget medlem Leif Nielsen i Holbæk laver og sælger super flotte cockpitborde.
    Han er meget kreativ og forstår at udnytte pladsen i cockpittet til meget fleksible borde.

    Han har leveret til mange i klubben og jeg er overbevist om at alle der har handlet med ham er tilfredse med kvalitet og service

    Med Bavaria sejler hilsen

    #9997
    774
    Keymaster

    Ja hvis man ser på hans hjemmeside tar han sig sku godt betalt så hvis man er finger nem kan man selv lave det og floor har en del brugt og nyttræ til salg på deres web shop mvh kim

    #11569
    Lars Bøllund
    Keymaster

    Hej igen
    Det er klart, det er altid en mulighed at lave det selv hvis man har evnerne, materialerne, værktøjet, lysten mm.
    Jeg læser bare ikke kristians spørgsmål som om det er aktuelt for ham, men derimod at han søger efter et sted hvor han kan købe et nyt og større bord og det er lige præcist Leifs speciale.

    Med Bavaria sejler hilsen

    #9998
    941
    Keymaster

    Hej alle,

    Tak for svar. Jeg hælder mest til at købe noget færdigt og vil prøve at tage fat på Leif 🙂

    Mvh. Kristian

    #9999
    941
    Keymaster

    Kan ikke lige finde data på Leif. Har I kontaktdata?

    Mvh. Kristian

    #10000
    Lars Bøllund
    Keymaster

    Hej Kristian
    Jeg har nummeret til Leif, men vil ikke ligge andre folks nummer ud her, så jeg foreslår at du sender mig en sms på tlf 24289267, så sender jeg en sms tilbage med nummeret på Leif.
    Er det OK?
    Med Bavaria sejler hilsen

    #10001
    863
    Keymaster

    Prøv dem her:

    http://www.tischlereibehn.de/PDF/Bavari … ternet.pdf

    Har selv købt en gulvrist til mit toilet, hurtig levering, og perfekt tysk håndværk.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.