Hæk og Agterspejl

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2188
    Anonymous
    Keymaster

    Hej,
    Jeg har købt en Bavaria 30 plus fra 1994. Desværre har jeg først nu “lagt mærke til” at der i samlingen af hæk og agterspejl, ikke er nogen “liste” til at “skjule” glasfibersamlingen. Er der nogen som har et forslag til løsning / påsætning af en liste (som jeg kan se på de andre Bavarier der ligger i min havn – Vallensbæk). ??

    Jeg ved ikke hvordan man vedhæfter et billede her, men jeg har billeder af hvad “problemet” er, såfremt nogen ønsker dette.

    Venlig hilsen – Jan Strange

    #9256
    giib
    Keymaster

    Det er den såkaldte fenderliste du omtaler.
    Men er du sikker på den mangler ? Måske er netop den årgang født uden !!!
    http://www.lundebaat.no/default.asp?ArtID=97
    Men ellers fås de i et utal af udformninger, og flere farver. Mål hvor meget den skal gabe over, og hvor lang listen skal være; så er jeg sikker på de kan finde en til dig hos Tempo Bådudstyr, og vejlede om montering.

    #9257
    Anonymous
    Keymaster

    Det er den såkaldte fenderliste du omtaler.
    Men er du sikker på den mangler ? Måske er netop den årgang født uden !!!
    http://www.lundebaat.no/default.asp?ArtID=97
    Men ellers fås de i et utal af udformninger, og flere farver. Mål hvor meget den skal gabe over, og hvor lang listen skal være; så er jeg sikker på de kan finde en til dig hos Tempo Bådudstyr, og vejlede om montering.

    Tak for det. Desværre er det ikke muligt at få en liste der passer hod Tempo bådudstyr. De kan ej heller skaffe en. Så er der andre forslag ??

    Jan

    #9258
    giib
    Keymaster

    Så prøv Christian Godsk hos DYMC, han kan måske hjælpe. Telefon 87113704.
    Men er du sikker på, der skal være en fenderliste ? Er der limrester efter fenderlisten ? Sådan en falder da ikke bare af !!!

    #9259
    Anonymous
    Keymaster

    Så prøv Christian Godsk hos DYMC, han kan måske hjælpe. Telefon 87113704.
    Men er du sikker på, der skal være en fenderliste ? Er der limrester efter fenderlisten ? Sådan en falder da ikke bare af !!!

    Nej det er jeg ikke sikker på. Der er ingen limrester, men hele “samlingen” er meget “bølget” at kigge på, hvorfor jeg gerne vil have det lidt kønnere. Jeg prøver at tage kontakt til Christian, så tak for det.

    Jan

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.