håndtag der hænger(fjeder knækket)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2727
    Medl.nr. 934
    Keymaster

    Jeg har 2 gange haft dette poblem med dørhåndtag, der ikke kan holde sig selv oppe på min 37,er fra 2007 og kan se der er andre, der har skiftet hele låsen i situationen.
    Jeg har fundet ud af at en låsesmed kan skifte fjederen for ca. kr. 180,- Ca. 1/3 af hvad en ny lås koster. 🙂
    Mvh
    John

    #10676

    Vi har haft samme problem flere gange. Hvilken låsesmed har du brugt?
    Mvh Leni, s/y Andrea

    #10677
    Medl.nr. 934
    Keymaster

    Jeg har tidligere brugt Certego i Herlev, men de havde ikke tid sidst(måske gad de ikke?). Jeg endte hos Binau på Frederikssundsvej 155, i Brønshøj. Han kan være liodt svær at få fat i, da han ikke har nogen egentlig butik, men de har en kontormedarbejder, som er i deres showroom dagligt. Prøv at ringe til ham på 60606060. Der er sikkert andre rundt omkring i landet, hvis man leder lidt efter dem :-).
    Mvh
    John, s/y Abalus

    #10678

    Hej John,
    Tak for dit svar! Der har også været en debat om låsekasserne og fjedrene på facebook-siden Bavaria Sejlbåde, så nu har vi fået endnu flere gode råd 🙂
    Mvh Leni

    #10679

    Hej John,
    Tak for dit svar! Der har også været en debat om låsekasserne og fjedrene på facebook-siden Bavaria Sejlbåde, så nu har vi fået endnu flere gode råd 🙂
    Mvh Leni

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.