Fjeder til dørens lukkemekanisme

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2833
    Anonym
    Inaktiv

    Hej,

    Nogen der ved om fjederen til dørens lukke mekanisme kan købes nogen steder?

    (fjederen er 30mm lang, jeg kan desværre ikke få min telefon til at uploade et foto)
    Mvh. Og tak
    Mads

    #10930
    Medl.nr. 1093
    Keymaster

    Det lyder umiddelbart som noget du køber i Biltema, men du bliver nødt til at uploade et billede …..

    #10931

    Vi har fundet fjederen på denne hjemmeside, og den passer til låsekasserne på vores Bavaria 33 Cruiser: https://www.fjedre.dk/e03600411250m
    Låsekassen kan nemt åbnes ved at presse de små samlinger i siden udad.
    Vi har efterhånden udskiftet fjedre mange gange, de går tit i stykker. I starten købte vi nye låsekasser, men de er temmelig dyre, så det er fint, at man netop kan nøjes med at købe fjederen.
    Mvh Leni
    s/y Andrea

    #12176

    Hej Leni. Takker også her for info. Låse kasserne er som du skriver lidt dyre.. der er 2 fjedre i. Den du omtaler er det den der bare får håndtaget til at hænge lidt..? Mvh Torben

    #10932

    Hej Torben, Ja jeg taler om den fjeder, der trækker håndtaget tilbage op igen i vandret position. Mvh Leni

    #10933
    Henrik Worsøe
    Deltager

    Hilsen til Leni Schroll.

    Mange tak for det supergode tip.
    Har netop repareret låsemekanismen til toiletdøren på min B 32C (2005). Kr. 45- i stedet for 3.000,- til et komplet nyt låsesystem.

    Mvh Henrik Worsøe, “Vita”, Roskilde

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.