Vi er de lykkelige ejere af en 32 Cruiser fra 2012 (firkantede vinduer)
Desværre har vi opdaget at den ene af de oplukkelige ruder er utæt, så der kommer en lille “pyt” på dækpladen over komfuret.
Det samme gælder den runde “skilpadde” udluftning på dækket, selvom “indmaden” er skiftet i efteråret.
Vi ved godt det har regnet meget og vinden har presset på, men alligevel..
Håber der er nogen af jer, der kan hjælpe 🙂
Mette og Bo Varny
Molly / Marbæk