Laminaten slipper på mine låger!!!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2217
    Hvam
    Keymaster

    Jeg har lige set Laminaten er begyndt at slippe på 4 af mine skabslåger!
    Er der flere det er sket for og så fald hvad har i gjort???

    Båden er fra okt 07.

    #9345
    HO
    Keymaster

    Jeg har lige set Laminaten er begyndt at slippe på 4 af mine skabslåger!
    Er der flere det er sket for og så fald hvad har i gjort???
    Båden er fra okt 07.

    Hej
    Det er da så afgjort en garantisag – henvend dig hurtigst mulig til forhandleren.
    Hilsen
    Hans Olsen

    #9346
    Hvam
    Keymaster

    Det har jeg så gjort og venter nu på deres svar!

    Desvære har jeg bare ikke gode erfaringer med deres garenti
    Så det skal nok blive den sadvanlige lange kamp… Jeg undlader lige at nævne forhandlerens navn da jeg kan forstå det ikke er tilladt her på forumet.

    #9347
    HO
    Keymaster

    Det har jeg så gjort og venter nu på deres svar!

    Desvære har jeg bare ikke gode erfaringer med deres garenti
    Så det skal nok blive den sadvanlige lange kamp… Jeg undlader lige at nævne forhandlerens navn da jeg kan forstå det ikke er tilladt her på forumet.

    Hej
    UPS – jeg troede klubben blandt meget andet, var oprettet for at “sammenhold gør stærk” netop for ikke at skulle have eksempelvis lange kampe om garati forpligtigelser.
    Hilsen
    Hans Olsen

    #9348
    giib
    Keymaster

    Ser det ud til at fineren ikke er limet godt nok ?

    Ikke fordi jeg har nogen gode forslag, men det er altså ikke raket videnskab at lime finer på spånplade !!!

    Men det er en smal sag at skifte lågerne, hvis man altså kan få nogle nye af forhandleren.

    #9349
    HO
    Keymaster

    Men det er en smal sag at skifte lågerne, hvis man altså kan få nogle nye af forhandleren.”

    Hejsa
    Gud fri mig vel – en et år gammel båd ? forhandler / fabrik sender da en servicevogn afsted med det samme, eller ?

    Jeg er selv ansat i en større yacht værft, bare en lidt skæv hængsel / låge, så er det da afsted med det samme – uanset hvor i EU.

    Men jeg har åbenbart meget at lære med hensyn til Bavaria.

    Jeg har kun haft min en måned nu, men den er dog 3 år gammel.

    MVH
    Hans Olsen

    #9350
    giib
    Keymaster

    Hans har fuldstændigt ret; forhandleren skal selvfølgelig skifte lågerne. Båden er jo kun et år gammel.

    #9351
    Hvam
    Keymaster

    Der er nu ikke så slemt endnu, men det skal forsegles så det ikke bliver værer. Det kan ses når jeg ved hvor det er, men der er ikke andre som har kommenteret det.
    Jeg forventer ikke selv man skal bøvle med sådan noget på en ny båd! sælgeren har nu også oplyst at de vil kikke på det ved lejlighed, så det er da gode tegn, endtil nu har jeg eller fået et standart svar som “det er ikke dække!” men hvem ved de er måske ved at komme på rette spor 🙂

    #9352
    Sebastian Schiøler
    Keymaster

    Hej

    Laminaten skal selvfølgelig ikke slippe på en ny båd og jeg håber der bliver taget hånd om det.
    Men som forebyggelse og til et bedre klima i båden kan jeg i den grad anbefale at udskifte den originale udluftnings ventil i salonen med en solcelle ventilater, den nedsætter luftfugtigheden med mange % og den kører jo også hele vinteren når man ikke selv kommer og lufter ud så tit.

    Sebastian

    #9353
    Hvam
    Keymaster

    Ja så kom dommen fra DYMC…. det frygtede standartsvar.
    DET ER IKKE DÆKKET AF GARENTIEN!

    Ja man hvorfor da ikke, Fordig jeg nok ikke har luftet ordenligt ud!

    Men jeg gider ikke at slogs med dem igen igen igen, så jeg laver det selv, ingen problemer i det, det burde bare IKKE være sådan.

    Så slipper jeg nok også med bøvlet med at få lågerne udleveret igen hvis eller når de konkurs!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.