Ny sprayhood og telt

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2337
    Medl.nr. 703
    Keymaster

    Hej.
    Vi må nok indse at vores nuværende sprayhood og telt synger på sidste vers. Vi har en Bavaria 36, 3 kabiners fra 2004.
    Er der nogen af jer, som kan anbefale en leverandør af sprayhood og telt og har nogen af jer evt. billeder af jeres egne løsninger, som kan anbefales.
    Jeg tænker her på højt telt, bimini osv.
    På forhånd tak.

    mvh
    Søren Wrang Sønderborg.

    #10251
    Medl.nr. 894
    Keymaster

    Kapallannat det fra Sverige det super god kvalitet

    #10252
    Medl.nr. 585
    Keymaster

    Du skal prøve at tage kontakt Oleu, ved Rosenau, tlf0431/243163 dette firma har leveret både sprayhood og kuchenbude til min Bavaria og både pris og kvalitet er er ok
    med venlig hilsen
    Leif, Strib

    #10253
    Medl.nr. 1017
    Keymaster

    Hej Søren
    Jeg har også en 36-3, og står snart samme sted.
    Når du finder et fornuftigt sted, vil jeg gerne høre om det. Evt også gerne nogle billeder.
    Jeg har fået et par tilbud, på sprayhood . Prisen se rimelig ens i DK og Sverige
    Mvh Dan

    #10254
    Medl.nr. 767
    Keymaster

    Prøv http://www.kapell-annat.se/

    De er ret fornuftige prismæssigt og laver godt arbejde, og hvis du bestiller til levering i efteråret, giver de 15% rabat.

    #10255
    Medl.nr. 703
    Keymaster

    Hej. Tak for kommentarerne. Jeg har nu forhørt mig lidt omkring og besluttet mig for at kontakte Sailmaker 2000 i Padborg. Det skulle være god kvalitet og da vores båd ligger i Sønderborg også i fornuftig afstand. Hvis nogen er interesseret kan det findes på Google under Sailmaker 2000.

    mvh
    Søren Wrang.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.