slut

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2402
    Baronessen
    Keymaster
    #11550
    giib
    Keymaster

    Jeg fik dårlig mave, men jeg er heller ikke til gyserhistorier.

    Jeg tror din båd er en “prototype” !!! Eftersom Bavaria fremstiller på samlebåd, burde alle Bavariaer med samme skrog som dit, have samme mangler/fejl.

    Efter vi snakkede sammen på Flakfortet for to år siden, checkede jeg min bundramme samt skot, og jeg konstaterede at alt var som det skulle være; der var drænhuller i bundstokkene, og skotne var glasset direkte på det bare træ (kan ses i skabe og under køjer; der har de ikke lakeret færdigt).

    Jeg har selv haft en kraftig grundstødning, og fået båden undersøgt af fagmand, men der var heldigvis intet alvorligt at bemærke. Forbrugsbatteriet have revet sig ud beslagene, og salonbordets understel havde også taget skade. Men begge ting kunne jeg selv udbedre.

    I øvrigt kan jeg oplyse, at min båd er så tør, at jeg bruger pladsen under dørkpladerne til opbevaring.

    Jeg kan knap forestille mig, hvor slemt det må være at have de udfordringer I/du har, og som har stået på i så lang tid. Jeg håber der findes en løsning.

    #9664
    Lars Bøllund
    Keymaster

    Er enig med Giib. Der må være noget riv ruskende galt der, med så graverende fejl.
    Vi føler med jer, vi har selv været igennem en Syns og Skønssag med vores båd for at få den bragt i orden. (i øvrigt med Lars Olsen som Skønsmand).
    Vores sag var ikke nær så omfattende som jeres, men vi ved hvor meget det tærer på en, når det viser sig at det man troede var en drømmebåd bare var et mareridt.
    Og så oven i købet hele tiden skal kæmpe for at få ret i det, der burde være indlysende.
    Vi er selvfølgelig meget interesseret i at høre hvorledes sagen løses, med så store fejl er det ikke spændende at få det løst ved et forholdsmæssigt afslag.
    Ved godt i ikke kan bruge det til noget, men vi føler virkelig med jer og håber sagen trods alt får et tåleligt udfald for jer.

    Med venlige hilsner og tanker

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.