- Dette emne har 7 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 4 måneder siden af
Medl.nr. 991.
-
ForfatterIndlæg
-
december 1, 2014 kl. 14:01 #2567
Medl.nr. 975
NøgleansvarligJeg så på Scanboat en B39 special edition med en gummibåd hængende på agterenden. Det så fornuftigt ud.
Er der nogen i klubben som ved hvor man køber passende – gerne smukke – Davidér til en Bavaria 39 ?
Er der nogen i klubben som har erfaringer med at have gummibåd hængende i Davidér på en B39 eller tilsvarende?mvh
Esben Munk Sørensen
Aalborgjanuar 17, 2015 kl. 10:00 #10078Medl.nr. 301
NøgleansvarligHej Esben
Har davider på min bav 42. Dem har jeg afmonteret pga at jeg overgår til andet system. Så de passer også til bav39. De er til salg inclusiv ekstra forstærkning samt holdere.
Mvh
Leo Brochstedtjanuar 23, 2015 kl. 23:54 #10079Medl.nr. 975
NøgleansvarligHej Leo.
Kan du evt sende et par billeder af disse davider til esben.munk.sorensen@gmail.com ?
Hvilket system er du gået over til – noget bedre?
mvh
Esbenjanuar 24, 2015 kl. 13:18 #10080Medl.nr. 301
NøgleansvarligHej Esben.
Jeg sender nogle billeder af davider + holdere. Skal lige over i båden imorgen.
Jeg er ved at få lavet en targabøjle som skal bære solpaneler,vindmøllen, radome samt davider for gummibåden. Derfor er davider nu tilovers.
Mvh
Leo Brochstedtfebruar 12, 2015 kl. 13:13 #10081Medl.nr. 920
NøgleansvarligHej Leo,
Vil du skrive lidt om din targabøjle. Jeg går selv med tanker om at få lavet sådan en til min Bavaria 36, som både skal kunne bære solpaneler, vindmølle, en radarscanner og davider til gummibåden på 2,30 m.
Jeg har set et norsk foretagende der laver sådanne bøjler – men ingen priser, så jeg er lidt blank på hvad det vil koste. Måske du vil oplyse?mvh
Carsten Høifebruar 12, 2015 kl. 21:08 #10082Medl.nr. 301
NøgleansvarligHej Carsten
Tager et på billeder. Vi har den i værksted. Kan du sende din mail adresse til mig: leobrochstedt@gmail.com
Jeg bor i Nyborg. Og vi laver den her på et værksted
Mvh
Leo Brochstedtdecember 13, 2015 kl. 17:41 #11577Medl.nr. 991
NøgleansvarligFik du dem solgt? Mvh Mark 28351386 (38er)
januar 17, 2016 kl. 21:14 #10083Anonym
InaktivHej
Jeg har en Bavaria 42 med David. Der ser fint og fornuftigt ud, Jeg har et taljetræk til at hive båden op, men jeg er ikke sikker på den sidder rigtig, for bare båden krænger 15 grader tager båden vandet, og vender rundt. Gør jeg noget forkert ????
Jeg tager chancen og skrive her da nogle jo har erfaring med det.
Jeg skal sige at jeg er utrolig glad for det ved havnemanøvre, så man ikke har en båd hængende efter sig. Jeg har også prøvet på for dækket, men der er den I vejen for en Genua 3
mvh
Peter -
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.