David´-er til bæring af gummibåd på Bavaria 39 eller tilsvarende-Efterlysning

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2567
    Medl.nr. 975
    Keymaster

    Jeg så på Scanboat en B39 special edition med en gummibåd hængende på agterenden. Det så fornuftigt ud.

    Er der nogen i klubben som ved hvor man køber passende – gerne smukke – Davidér til en Bavaria 39 ?
    Er der nogen i klubben som har erfaringer med at have gummibåd hængende i Davidér på en B39 eller tilsvarende?

    mvh
    Esben Munk Sørensen
    Aalborg

    #10078
    Medl.nr. 301
    Keymaster

    Hej Esben
    Har davider på min bav 42. Dem har jeg afmonteret pga at jeg overgår til andet system. Så de passer også til bav39. De er til salg inclusiv ekstra forstærkning samt holdere.
    Mvh
    Leo Brochstedt

    #10079
    Medl.nr. 975
    Keymaster

    Hej Leo.
    Kan du evt sende et par billeder af disse davider til esben.munk.sorensen@gmail.com ?
    Hvilket system er du gået over til – noget bedre?
    mvh
    Esben

    #10080
    Medl.nr. 301
    Keymaster

    Hej Esben.
    Jeg sender nogle billeder af davider + holdere. Skal lige over i båden imorgen.
    Jeg er ved at få lavet en targabøjle som skal bære solpaneler,vindmøllen, radome samt davider for gummibåden. Derfor er davider nu tilovers.
    Mvh
    Leo Brochstedt

    #10081
    Medl.nr. 920
    Keymaster

    Hej Leo,
    Vil du skrive lidt om din targabøjle. Jeg går selv med tanker om at få lavet sådan en til min Bavaria 36, som både skal kunne bære solpaneler, vindmølle, en radarscanner og davider til gummibåden på 2,30 m.
    Jeg har set et norsk foretagende der laver sådanne bøjler – men ingen priser, så jeg er lidt blank på hvad det vil koste. Måske du vil oplyse?

    mvh
    Carsten Høi

    #10082
    Medl.nr. 301
    Keymaster

    Hej Carsten
    Tager et på billeder. Vi har den i værksted. Kan du sende din mail adresse til mig: leobrochstedt@gmail.com
    Jeg bor i Nyborg. Og vi laver den her på et værksted
    Mvh
    Leo Brochstedt

    #11577
    Medl.nr. 991
    Keymaster

    Fik du dem solgt? Mvh Mark 28351386 (38er)

    #10083
    Anonym
    Inaktiv

    Hej
    Jeg har en Bavaria 42 med David. Der ser fint og fornuftigt ud, Jeg har et taljetræk til at hive båden op, men jeg er ikke sikker på den sidder rigtig, for bare båden krænger 15 grader tager båden vandet, og vender rundt. Gør jeg noget forkert ????
    Jeg tager chancen og skrive her da nogle jo har erfaring med det.
    Jeg skal sige at jeg er utrolig glad for det ved havnemanøvre, så man ikke har en båd hængende efter sig. Jeg har også prøvet på for dækket, men der er den I vejen for en Genua 3
    mvh
    Peter

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.